-
10 تکنیک مؤثر درسخنرانی
شنبه 6 آبانماه سال 1391 13:53
1- از ابزار بصری استفاده کنید . استفاده از تصاویر درسخنرانی به جای استفاده از کلمات می تواند شانس انتقال مفاهیم را تا دو برابر افزایش دهد. 2- اختصار و خوش سخنی را رعایت کنید یک جمله قدیمی هست که می گوید:هیچ کس از کوتاه بودن یک سخنرانی گله نمی کند. در مقابل هیچ چیز مانند طولانی شدن ،یک سخنرانی را باشکست مواجه نمی سازد....
-
5 نکته عالی برای ایجاد شبکه ارتباطی
چهارشنبه 3 آبانماه سال 1391 13:54
1. به ارتباطات شبکه ای مانند راهی برای بالا بردن سطح زندگی تان بنگرید! اجازه دهید با سرگرمی همراه باشد. بالا بردن سطح زندگی؟ سرگرمی؟ چه طور این اتفاق خواهد افتاد؟ برای شروع به خودتان به دید یک شخصی که همه دوست دارند او را بشناسند نگاه کنید. سپس برای آن برنامه ریزی داشته باشید و ببینید چه اتفاق می افتد؟ توجه کنید! این...
-
آداب معاشرت تجاری (ارتباطات موثر تجارت)
چهارشنبه 3 آبانماه سال 1391 13:51
رعایت آداب تجاری به فروش بهتر و یا جا انداختن یک شغل کمک می کند در ضمن به فردی که در این زمینه فعالیت دارد کمک می کند تا نسبت به آن چه در محیط کاری وی می گذرد اشراف پیدا کند.رعایت آداب تجاری در ایجاد فر صت های جدید شغلی و انجام کارهای شبکه ای موثر است. این آداب چیزی فراتر از تنها با ادب صحبت کردن یا دست دادن با طرف...
-
چطور می توان مطمئن تر به نظررسید؟
چهارشنبه 3 آبانماه سال 1391 13:31
چطور می توان مطمئن تر به نظر رسید؟ 1- ارتباط چشمی برقرارکنید افراد مطمین وبا اعتماد به نفس به چشمان شما نگاه می کنند .به افرادهنگامی که با آنها صحبت می کنید، نگاه کنید.ارتباط چشمی برقرارکنید.ارتباط برقرارکنید.این کاردرجاهای مختلفی کاربرد داردازجمله وقتی دونفربا یکدیگرصحبت می کنند یا هنگامی که دریک مصاحبه ی شغلی...
-
چطور می توانید با جدیت رفتار کنید و احترام را از آن خود نمایید ؟
چهارشنبه 3 آبانماه سال 1391 13:29
چطور می توانید با جدیت رفتار کنید و احترام را از آن خود نمایید ؟ چنانچه می خواهید توسط دیگران جدی گرفته شوید با خود و عقایدتان با احترام رفتارکنید.نکات زیر به شما کمک می کند تا دیگران شما را جدی تلقی کنند و قابل احترام باشید. 1- صدای شما ، کلمات وحتی حرکات غیرکلامی شما باید همگی یک پیام داشته باشد . اگر شما مطلبی را...
-
4 نکته : آغاز گوش دادن ، سکوت
چهارشنبه 3 آبانماه سال 1391 13:12
آغاز گوش دادن: سکوت سکوت یک بخش مهم از گوش دادن موثر می باشد. اگر مهارت های سکوت کردن را بیاموزیم، می توانیم مهارت های گوش دادن را نیز در خود بهبود بخشیم. اجازه دهید با بیان تکنیک های افزایش بخشیدن به سکوت، اهمیت موضوع را شفاف تر سازم. چهارمین نفری باشید که در جلسه و یا گردهمایی شروع به صحبت می کند. وقتی در جلسه و...